Lifestyle, Odżywianie

Majowy poranek

1

To, co wiosną podoba mi się najbardziej, to ciepłe poranki. Uwielbiam kiedy budzą mnie promienie słońca, a śpiew ptaków, który słychać zza otwartego okna wprawia mnie w niesamowity nastrój!

W ciepłe dni warto korzystać z okazji i spędzać każdą wolną chwilę na świeżym powietrzu.

Wiosenny, majowy poranek to idealny czas na wspólny posiłek z bliskimi. Niecodziennie mamy możliwość jeść śniadanie na dworze przy akompaniamencie schowanych pośród drzew ptaków. Często spieszymy się do pracy lub na uczelnię. Niech więc chociaż niedziela będzie dniem, w którym poświecimy chwilę na wspólny posiłek. Szczególnie w takie dni jak dzisiaj warto skorzystać z pięknej pogody i wolnego czasu. Przygotujmy więc zdrowe śniadanie i zaprośmy naszych bliskich by wspólnie z nami oddali się chwili rozkoszy w ogrodzie.

Na to już ostatnie, nieśpieszne majowe śniadanie postanowiłam przygotować moją ulubioną owsiankę.

Składniki (na dwie porcje) jakich potrzebujemy to:

– woda

– szklanka płatków owsianych górskich

– garść wiórków kokosowych

– jabłko

– banan

– orzechy nerkowca

– pestki dyni

– nasiona słonecznika

Sposób przygotowania jest niezwykle prosty i szybki. Wystarczy, że płatki i wiórki kokosowe zalejemy wodą i zagotujemy a następnie ozdobimy owocami, orzechami i nasionami.

4

5.JPG

3 majowy poranek

Wspaniałe towarzystwo, zdrowe śniadanie, do tego stół przystrojony ostatnimi już gałązkami bzu i ostatni niedzielny, majowy poranek od razu staje się piękniejszy!

Życzę Wam cudownej niedzieli!

Dodaj komentarz