Odżywianie

II śniadanie na wynos – owsianka

II śniadanie na wynos - owsianka

Dla większości z nas sezon urlopowy już dawno się skończył. Mi zostały ostatnie dni urlopu, a ten wpis przygotowałam z myślą o tych, którzy już wrócili do pracy albo niedługo (tak jak ja) zaczynają kolejny rok akademicki.

W przerwie od pracy lub pomiędzy zajęciami warto naładować nasz organizm nową energią. Wszyscy doskonale wiemy, że kiedy dopada nas głód, dużo ciężej jest nam się skoncentrować na wykonywaniu obowiązków, a nasze myśli z czasem zaczynają krążyć już tylko wokół jedzenia. Na takie sytuacje warto być przygotowanym.

Dzisiaj przedstawiam wam moja pierwszą propozycję na II śniadanie, które łatwo jest spakować na wynos i zabrać ze sobą do pracy albo na uczelnię. Owsianka to idealne rozwiązanie. Bez problemu zrobicie ją w kilka minut rano, tuż przed wyjściem z domu. Wystarczy dodać ulubione owoce i jeść. Smakuje dobrze zarówno na ciepło jak i na zimno. Z pewnością zaspokoi nasz głód i doda energii do pracy, i nauki.

Składniki (na 1 porcję):
– 4 łyżki płatków owsianych górskich
– ½ małego granatu
– 2 śliwki
– cynamon
– woda

Płatki owsiane zalewamy wodą, tak, żeby je przykryła i gotujemy. Przekładamy do słoiczka lub innego pojemnika. Posypujemy pestkami granatu, układamy pokrojone na mniejsze kawałki śliwki i posypujemy cynamonem.

II śniadanie na wynos - owsianka

II śniadanie na wynos - owsianka

II śniadanie na wynos - owsianka

II śniadanie na wynos - owsianka

Po więcej zdjęć zapraszam na mój profil na Instagramie

Dodaj komentarz