Podróże

Cannes

Kiedy zobaczyłyśmy z moją siostrą, że Cannes jest oddalone od Nicei około 30km, od razu zgodnie stwierdziłyśmy, że chcemy tam pojechać. Po kilku dniach pobytu w Nicei, wybrałyśmy się na jednodniową wycieczkę do tego rozsławionego dzięki Międzynarodowemu Festiwalowi Filmowemu miasta.

Z Nicei łatwo dostać się do Cannes autobusem. Na tej trasie kursuje autobus nr 200, który odjeżdża z większości przystanków przy Promenadzie Anglików. Autobusy zgodnie z rozkładem jazdy kursują mniej więcej co 20 minut. Część przystanków jest na żądanie, warto więc unieść rękę, kiedy autobus będzie nadjeżdżał, bo kierowca może się nie zatrzymać. Podróż trwa od 1,5 do 2 godzin i kosztuje 1,5 Euro.

W Cannes najbardziej spodobało mi się na plaży. Tam zresztą spędziłyśmy z moją siostrą najwięcej czasu. Pogoda była przepiękna, mogłyśmy więc leżeć na plaży i kąpać się w morzu. Świetnie się bawiłam i cieszyłam się z tego jak dziecko 🙂

Cannes

Kiedy pogoda się trochę zepsuła, poszłyśmy na spacer. Przeszłyśmy obok Pałacu Festiwalowego, podziwianego przez tłumy turystów, a tuż za nim był przepiękny port. Nigdy wcześniej nie zachwycałam się portami. Dopiero tutaj, na Lazurowym Wybrzeżu urzekły mnie przepiękne jachty, żaglówki i łodzie. A w tle niezwykle urokliwe kamieniczki. Cudowny widok…

Później wybrałyśmy się na spacer po mieście i krążyłyśmy po nieco mniej zatłoczonych uliczkach. A kiedy zaczęło robić się ciemno poszłyśmy na przystanek i wróciłyśmy do Nicei.

W Cannes nie podobało mi się tak bardzo, jak w Nicei. Cieszę się jednak, że odwiedziłam to miasto.

Trzecie i czwarte zdjęcie zrobiła moja siostra. Po więcej zdjęć Ani zapraszam na jej Instagram.